Переклад статті Марка Гус Інт Вельда (посилання на оригінал статті)

12 травня, 2017

Є тут хто-небудь, хто не хоче, щоб його дитина досягла успіху в житті?

Є тут хто-небудь, хто хоче всього найкращого для своєї дитини?

Я щиро вірю в створення навколишнього середовища, яке враховує інтереси дитини для тих дітей, які займаються спортом. Таке середовище створює безпечну, веселу і стимулюючу обстановку. Занадто часто батьки думають, що клуб, школа або тренер повинні створити таке середовище, але ми робимо це всі разом: клуб/школа, тренер, гравець і батьки.

Безпека

Безпечне довкілля в моєму розумінні це тоді, коли діти щасливі, коли вони приходять на тренування, вони не бояться робити помилки або бути засудженими іншими дітьми, тренером або батьками, якщо роблять щось не так як потрібно. Для того, щоб створити таке середовище, ми повинні упевнитися, що ми не сміємося друг над другом, ми не сміємося над помилками або неправильними відповідями, ми стимулюємо гравців докладати максимальних зусиль і приймати рішення.

Веселощі

Легко говорити, складно робити. Якщо дітям подобається те, що вони роблять, вони відкриті для нових знань. Діти в цілому дуже внутрішньо мотивовані до навчання і розвитку. Вони відчувають радість під час навчання, коли вони можуть зробити щось нове, коли вони домагаються успіху (в будь-якому вигляді), якщо вони отримують підтвердження їх компетентності від тренерів і батьків.

DSC02658

Стимул

Хоча абсолютно всі діти відрізняються, проте нам необхідно стимулювати кожного з них на їх власному рівні. Це сприяє отриманню задоволення від занять, але це також необхідно для того, щоб дозволити дітям розвиватися. Надскладна робота приведе до відсутності інтересу і зусиль, і в той же час спрощена робота просто на просто швидко набридне і буде тільки дратувати інших дітей.

Для мене сприятливе середовище для навчання дітей – це ключовий індикатор для здорових спортивних клубів та шкіл, і в той же час це високий показник рівня якості тренерів.

Розкажи про футбол для дошкільнят друзям!